07 november 2013

Day 311

Hello hello hello. Vandaag had ik een druk dagje, van daar dat ik niet veel tijd had om te posten. Eerst had ik stage en daarna ging ik gelijk door de stad in, in Utrecht om uit eten te gaan met een paar meiden, voor de birthday van m'n lieve buurmeisje :). Het was heel gezellig en het eten was heeeerlijk. 


Ik kwam er ook even achter dat m'n buurmeisje Karima ook mooie foto's kan maken, dus toen dacht ik heeey let's do this. 


Ik had voor m'n verjaardag een cadeaubon gekregen van de Esprit. Esprit vind ik redelijk duur, vandaar dat ik daar nooit echt ga shoppen, maar her zou zonde zijn als ik m'n cadeaubon niet zou gebruiken hahahaha. 

Deze trui en ketting bij elkaar waren €40 samen. Het leuke aan deze trui is dat er op de witte delen een soort van kant zit. Dat maakt 'm heel schattig en ik houdddd van schattig. Daarom ook deze ketting erbij, want die kleur is so cute. 

Ik ga zometeen even aan m'n stageverslagen werken. Yay.. Maar ja, dat moet wel eh. Tot morgen!

Xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...