12 november 2013

Day 316

Mijn outfit van vandaag vind ik helemaal leuk. De kleuren zijn goed gecombineerd, de stofjes passen bij elkaar en mijn schoenen zijn gewoon awesome, because.. Check die print. En oja, mijn nieuwe hoesje is trouwens ook helemaal leuk. Die heb ik al een paar dagen en dit geloof je misschien niet, maar gewoon gekocht in de Kruidvat voor maar €2,50! Dus ik ben helemaal blij, want ja, ik hou van goedkope shizzle. 

Maar dus die kleuren, bordeaux vind ik echt superleuk staan met alle soorten kleuren blauw. Lichtblauw, donkerblauw, marineblauw, groenblauw, zeeblauw, babyblauw, etcetera etcetera etcetera. Oh ja, vergeet normaal blauw niet. Mijn leren jasje maakt deze outfit wel weer wat stoerder en het kant op mijn shirt maakt het weer sexy. Mijn laarzen maken het cool en mijn broek, die maakt het leuk. Ik had vandaag geen zin om te lachen voor de foto, dus vandaar mijn pokerface. 

Mijn doel is echt om boven de 10.000 views te krijgen voor 31 december 2013 en ik zit in al de goede richting! Ik probeer nu ook leuker te posten, want ik weet dat ik heel vaak posts heb afgeraffeld omdat ik het zo druk had. Echt stom uiteindelijk, maar ja. Ik vind het echt leuk dat ik views heb vanuit China, Rusland, Thailand, Turkije, Australië en nog veel meer landen! Shout out naar jullie allemaal. 

Ik ga mezelf zo denk ik even klaarmaken voor fitness. Ik heb morgen een dagje vrij om op te ruimen en huiswerk te maken, daarna een dagje stage, op vrijdag nog een dagje school en daarna een weekend vol huiswerk. En deze drukte al in de eerste week van een nieuw blok op school. 1 woord: chaos.  


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...