09 november 2013

Day 313

Het regent. Nooooo.. Yes, dus wel. En dat terwijl het in de middag zo lekker weer was, ik snap er niets meer van. Maar guuuys, ik heb vandaag mijn haar geverfd! Het zal nu niet heel erg opvallen, maar morgen wel als het lichter is! Ik zal het echt nog laten zien, hihi.


Tijdens het spoelen is mijn jurkje vies geworden die ik eigenlijk vandaag als outfit had, dus die moest ik gelijk wassen. Nu ben ik omgekleed, haha. Dit is dus stiekem niet mijn outfit van vandaag, maar ik wou deze outfit sowieso nog wel aandoen. Het stond op mijn lijstje!

Het is een schattje outfit, maar die steentjes op mijn bloes maken het wel wat stoerder. Ook al is de kleur van mijn bloes wel cute.. Ach ja, is niet erg. 

Ik heb echt zin in morgennn! Dan kan ik eindelijk goed zien wat voor kleur het is geworden. Nu zie ik alleen een soort van gloed, dus niet het echte eindresultaat. Wat een schijn weer.. Oef oef. 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...