11 november 2013

Day 315

Ik stel jullie voor aan Filiz met een andere kleur haar. Ik dacht, laat ik een keertje wat anders met mijn haar doen dan alleen high lights of dip dye(toen ik rond de 12/13 jaar was) of verschillende kapsels. Laat ik er gewoon lekker een kleurtje ingooien en waarom niet gelijk opvallend? Kan toch gewoon? Vind ik wel. 

Vandaag draag ik een nieuw grijs jurkje van de H&M voor maar 15 euro! Leuke aankoop. Verder draag ik mijn leren jasje, ook van de H&M. Ik weet de prijs niet, want hij was van mijn zussie. Altijd leuk, met kleding overnemen en zo :). Verder draag ik natuurlijk een legging, want het is te koud voor een panty of maillot of whatever. En dan hier, mijn nog nieuwere leuke aankoop: mevrouw nep-bont! Dit vestje was maar 3 euro en vijftig cent oh my goddddd. Sowieso dat ik dit moest kopen, dit vestje schreeuwde gewoon naar me zo van: koop mij, koop mij! En ja, I did it. Ik ben er zeker heel blij mee en ik kan het ook nog eens goed combineren met van alles en nog wat. 

Ik heb denk ik al een leuke naam voor mijn nieuwe blog. Die ga ik nog lekker niet verklappen, lalala. Wees maar lekker benieuwd allemaal! 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...