01 december 2013

Day 335

Hello December!

Dit is de laatste maand van 2013, besef dit even. De tijd is zo snel gegaan, ik kan het gewoon niet geloven. Maar dat gevoel ben ik ondertussen wel gewend, want ik heb dat uhm, ja gewoon ieder jaar dus. Ik moet morgen om half 9 's ochtend op school zijn, dus ik moet zometeen al slapen. Vandaar dat ik nu even snel ga posten en daarna douchen en klaarmaken voor school.


Ik draag mijn zebra legging weer eens na een tijdje. Ik vond hem te koud of zo, hahaha. Vandaag was het best wel warm op zich, vergeleken met afgelopen weken. Brrr, wil er niet aan denken. Ik zag deze leuke legging opeens weer in mijn kast, dus ik dacht, ik doe hem vandaag aan. Why not? Hij blijft leuk en draagbaar.


Ook heb ik mijn shirt aan met de tekst: Never stop dreaming. Ik blijf deze tekst mooi vinden, het is een soort motto van mij. Je hoeft het niet per se letterlijk te nemen. Het gaat meer om dat je niet moet opgeven en dat je moet blijven streven naar je doelen. 

Okay, het is tijd voor mij om te douchen en alles. Ik ben er morgen weer met een nieuwe outfit! Tot morgen en anders tot ooit of tot nooit, I don't know. Bye byeeee.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...