10 december 2013

Day 344



Ben een beetje aan de late kant haha, met posten vandaag. Ik had het wel heel druk, dus ik neem het mezelf niet kwalijk. Ik zat op school tot 4 uur, 5 uur was ik thuis, 6 uur had ik gegeten en spullen opgeruimd, 7 uur ging ik fitnessen tot 8 uur, half 9 begon een leuke film op Net 5: While you were sleeping(die ik nu dus kijk), in de pauze ging ik douchen en nu ben ik aan het posten.

Ik draag deze rok die ik nog nooit eerder heb aangedaan! Ik had deze rok gekocht op de Ijhallen, voor 3 fucking euro. Ja, 3 fucking euro. Een nooit gedragen rok van de H&M voor 19 euro, heb ik voor 3 euro. Happy me. Op de bovenste foto is te zien dat het een hoge rok is en dat vind ik heel mooi staan. Vooral als je iets bredere heupen hebt, wat ik wel heb. Als ik hier nog een taille-riem bij zou dragen zou mijn taille heel dun lijken en mijn heupen damn breed, hahaha. 

Ik draag mijn nieuwe rok samen met deze trui van de Esprit. Deze trui zit echt heel fijn, niet te strak, niet te los en alles zit op de goede plek. Daarmee bedoel ik dat ie niet irriteert. Ik heb namelijk een trui waar ik eerst alles op de juiste plek moet trekken, vet irritant. 

Laat me rustig deze film afkijken en daarna gaan slapen. Morgen wordt een leuk dagje, ondanks dat ik huiswerk ga maken. Ik ga sushi eten met Lailaaaa. Heb haar echt gemist. Verder ga ik 's avonds naar zumba, wat natuurlijk altijd leuk is. 

Tot morgen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...