06 december 2013

Day 340


Ik ben heeeelemaal gesloopt na vandaag. Ik moest om half 7 's ochtends op staan om vervolgens naar school te gaan. Te vroeg gewoon. Gelukkig had ik tot half 1 's middags les. Maar dus, toen ging ik richting huis. Ik dacht, lekker naar huis en dan slapen of in bad. Perfectttt! Kom ik bij de bushalte, zie ik mijn moeder zitten? Die was dus naar de stad gegaan, hahahaha, toevalligggg. Dus we zaten in de bus en toen zei ik dat ik eigenlijk ook naar de stad wou om te shoppen. Toen zei ze dat we konden gaan. En toen hadden we een korte discussie over of we wel of niet zouden gaan, te grappig. Uiteindelijk besloten we dat we de stad in gingen. Ik heb leuke dingetjes gekocht! You'll see it later. We zijn nu net terug en ik ben echt kapot. Ten eerste van vroeg opstaan, ten tweede door school en ten derde door de stad. Ik ga even posten en daarna zzzzzz.


Ik draag mijn glittertrui van de H&M en daaronder nog een hemdje van Pieces. De strikjes zijn echt cute! Verder draag ik mijn leren legging. De glitters staan leuk bij het geglim van mijn legging, dus de combi is goed! Ook heb ik nog mijn witte muts op, maar die was gewoon omdat ik het koud had. Het past niet eens bij mijn outfit, maar yolooo. 

Mijn nagels zijn gek en leuk vandaag. Roze en groen past best oké bij elkaar! Ik vind het leuk om verschillende kleurtjes samen te proberen, zoals je hier ziet, hahaha. In 2014 zal ik denk ik wel vaker over nagels en nagellak posten, just because I like it. 

Geniet van jullie avond en slaap lekker. 

Kusjes!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...