17 december 2013

Day 351




Hey! Ik heb vandaag extra tijd genomen om mijn haar leuk te doen, hahaha. Normaal doe ik er maar wat mee, dus vandaag zit het iets mooier. Ik heb een donut in die bijna overal te kopen is. Primark, H&M, Kruitvat, New Yorker, noem maar op. Volgend jaar zal ik vast wel een keer posten over hoe ik deze knot nou precies maak, misschien dat jullie er wat aan hebben.

Ik draag mijn trui met dat schattige strikje op de achterkant. Ik heb het aan samen met mijn donkerblauwe legging, want ik vind deze kleuren leuk staan samen. Om deze outfit nog een beetje sjiek te maken, heb ik een donut in mijn haar, zoals ik net al zei. 

Wat ik zo leuk vind aan deze trui is dat leren randje bij mijn hals. Het is een klein detail, maar dat maakt deze trui juist zo leuk! Volgens mij is het daarom ook leuk te combineren met mijn leren legging die ik laatst nog heb gekocht. 

Ik heb morgen lekker vrij! Maar ik moet wel huiswerk doen.. Maar oké, morgen wordt alsnog een rust dag. Ik ga vanavond lekker fitnessen en daarna de hele avond slapen(like duh..). Tot morgen!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...