27 december 2013

Day 361





Deze avond gingen we naar een bruiloft, maar midden op de avond kregen we slecht nieuws. Daar schrijf ik liever niet over, I'm sorry. Dit truitje is van de Vero Moda en deze broek is van de La Chica. Mijn hakken zijn van Van Haren en ze lopen heel fijn! Goedkope schoenen zijn niet altijd slechte schoenen. Ik ben echt heel blij met de kwaliteit.

Dit truitje vind ik heel mooi door het kant, dat sowieso. En verder vind ik het mooi dat het glimt. Het is glad spul(volgens mij nylon?) en daardoor is het ook niet gelijk warm als je het aantrekt. Het zit gewoon goed.

Dit handtasje is van de H&M. Het is een heel handig tasje, want er is genoeg ruimte voor mijn spulletjes. Ook was hij niet zo duur, volgens mij rond de 10 euro. Ik heb geen spijt dat ik dit tasje heb gekocht!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...