15 december 2013

Day 349

Goeden(bijna)avond! Ik ben vandaag druk bezig geweest met huiswerk en ik ben helemaal exhausted. Ook nog van gister, door dat leuke feestje, maar dat is positieve moeheid, hahahaha. Ik had echt behoefte aan een feestje!



Mijn outfit van vandaag vind ik echt heel erg leuk! Ik wou sowieso mijn rokje met print aan doen, maar ik wist nog niet wat voor shirt of trui ik daarboven aan wou doen. En toen, opeens, helemaal uit het niets, liep ik naar boven. En wat zag ik daar? Spannend eh? Oh my god. Nou dit truitje dus, met kant op de schouders en de armen. Dit truitje is van mijn moeder, maar ik dacht, ik mag hem vast wel aandoen. Toen mijn moeder mijn outfit van vandaag zag zei ze: "Wauwwww, prinsesje.", dus waarschijnlijk vond ze het wel goed dat ik hem aanhad. Altijd fijn zulke opmerkingen. 

Deze schoentjes heb ik deze zomer in Turkije gekocht, maar ik heb ze niet vaak aangehad omdat het buiten zo koud isss. Vooral voor mijn voeten, ik heb bijna altijd koude voeten :(. Maar ik dacht, ik blijf vandaag toch binnen, dus ik kan ze binnen lekker aandoen. En jaaa, ze staan heel leuk bij deze outfit, vind ik. Ze maken deze outfit een beetje schattiger of zo, I don't know. 

Ik ga denk ik even relaxen na deze drukke dag. Morgen begint mijn laatste week school en daarna heb ik kerstvakantie! 2 weken lekker vrij, maar alsnog aan school werken soms. Nadruk op soms, oops. Sorry not sorry. 

Tot morgen! xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...