05 december 2013

Day 339



All black everything today. Zwart op wart kan gewoon, het maakt je helemaal niet gothic, zoals veel mensen wel beweren. Dat is gewoon onzin to thé fullest. Als je het aan wilt doen, dan kan je het aan doen en eigenlijk zou je het gewoon aan moeten doen. Gewoon omdat het kan.

Ik draag mijn lange zwarte rok en met zwarte bloes van de Vero Moda. De glitter-steentjes op de schouders zijn een leuk detail voor deze outfit, net als mijn riem. Ik heb deze riem erbij gedaan, zodat je nog wel een beetje figuur kunt zien. Zonder riem zag ik eruit als een zwarte plofkip. Best bol. 

Oh jaaa, het is Sinterklaas vandaag. De meeste van jullie gaan zeker cadeautjes krijgen vanavond! Veel plezier alvast! Ik ga denk ik gewoon voor de televisie hangen met pepernoten. En nog meer eten. Er komen gelukkig leuke films op tv. Ook Sint! Die enge, oh my god. 

Mijn dag was tot nu toe een beetje gaar, mede door code rood. Ik ging naar Amsterdam voor mijn stage. Zit ik een kwartier aan tafel daar met een kopje thee, belt mijn stagebegeleider met het nieuws dat ik naar huis kan gaan. En toen ging ik weer een uur terugreizen. Dus even voor de duidelijkheid, ik heb 2 uur gereisd voor een kopje mango-thee. Shout out naar code rood, pfffff. 

Ik ga nu een beetje huiswerk maken denk ik. Daarna misschien opruimen of gewoon de hele tijd in mijn bed liggen. Dat is altijd een optie :). 

Tot morgen en nogmaals, veel plezier vanavond! Xxxx 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...