08 december 2013

Day 342



Mijn outfit van vandaag is simpel en leuk. Voor zondagen verwacht ik ook niets anders, tenzij ik iets leuks ga doen. Wel heb ik een good hair day vandaag! Happy, happy me.

Deze trui heb ik van een klein winkeltje in Amsterdam. It was love at first sight, because of the shiny fabric. Het is geen echt leer hoor, het voelt heel apart, hahaha. Ik vind het wel leuk dat aan de bovenkant van mijn arm strepen zitten en bij mijn onderarm gewoon effen. De andere stof van deze trui vind ik leuk bij het leer passen, het is niet zo standaard in ieder geval.

Verder heb ik mijn tregging aan en daaronder nog een maillot. Het is een beetje koud voor mij vandaag, haha. Misschien omdat ik ook een beetje ziek ben deze dagen. Ik kan niet wachten om mijn nieuwe schoenen te showen, maar ik heb geduld. En jullie moeten ook maar een beetje geduld hebben :)! 

Ik ga een beetje chillen vandaag. Heb genoeg huiswerk gedaan. Ik kan niet wachten op de kerstvakantie! Waaaaah. Tot morgen. 

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...