11 december 2013

Day 345

Whaaaat? Ik heb opeens heel veel views gehad gister. Die 10.000 views ga ik dus makkelijk halen voor 2014! Ik ben vandaag weer een beetje laat met posten, want ik had het redelijk tot heel druk. In de ochtend heb ik een paar hoofdstukken gelezen voor school, in de middag ben ik sushi gaan eten met een vriendin, 's avonds ging ik nog even verder lezen en net kom ik terug van zumba. Ik moet nog steeds gaan douchen, lazy me.


Ik draag mijn grijze jurkje van de H&M. Deze jurk was maar 15 euro! Ik ben er echt heel blij mee, want zoals je ziet is het met veel te combineren. Ik denk dat dit jurkje heel leuk zal staan met een legging en mijn zwarte hakken.


Dit jurkje past ook goed bij mijn Timberlands. Ik denk dat de kleuren goed gecombineerd kunnen worden, omdat het niet heel opvallende kleuren zijn. Deze foto vind ik trouwens heel mooi, hahaha. Hij is ook te vinden op mijn Instagram-pagina! 


Hier een foto van mij bij een kerstboom! Die boom is echt vet schattig versiert. Ik houd zooooveel van strikjes, die liefde is niet te beschrijven. En al helemaal rode strikjes, oh my god.


Dit tasje heb ik vorig jaar van mijn lieve nicht uit Turkije gekregen. Ik ben echt gek op dit tasje! Het staat lief bij iedere outfit. Ook vind ik de kleur erg mooi. 

Dit was een post met veel foto's, haha! Ik vond het een mooie dag om foto's te maken, vandaar. De zon scheen vanochtend en ik dacht, ik moet mijn kans pakken. "MAMA, KOM NAAR DE TUIN. WE MOETEN FOTO'S MAKEN!" 

Ik ga nu douchen en daarna mijn bed in. Ben kapot na deze dag, maar wel op een positieve manier. I'm happy :). Tot morgen en slaap lekker straks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...