29 december 2013

Day 363

Hey! Vandaag kwam een vriendin van me langs om gezellig te doen en ja het was heel gezellig, haha. Verder heb ik huiswerk gemaakt in de ochtend, dus toen had ik ook geen tijd om te posten. Net was ik te lui, omdat ik met papa op de bank ging chillen. Maar oké, hier is mijn post voor vandaag!

Deze trui heb ik nieuw en ik ben er echt heel blij mee! De print vind ik sowieso cool en hij zit precies goed. Ik heb hem dit weekend gekocht bij de Vero Moda voor maar 17 euro volgens mij. Papalief heeft hem voor mij betaald, haha. Ik zie het als een cute kerstcadeau!

Mijn bordeaux broek vind ik leuk staan bij het grijze van mijn trui. Roodkleurige kleuren vind ik sowieso leuk staan met kleuren zoals zwart, wit en grijs. Deze broek en deze nieuwe trui zijn perfect voor elkaar! Maar welke schoenen zouden er leuk bij passen? I have to figure it out :). 

Vandaag is het dag 363 van 2013. Nog 2 dagen te gaan en dan is het 2014. Nog 2 dagen te gaan en dan is mijn blog van dit jaar helemaal klaar.. Wauw. 2013 is echt heel snel gegaan. Maar. Ik ben niet klaar met bloggen! Na 31 december 2013 ga ik niet meer iedere dag bloggen. Ik ga me in januari even goed bezig houden met school, omdat er weer tentamens in zicht zijn. Daarna ga ik veel aan mijn blog veranderen en zal ik jullie kennis laten maken met mijn nieuwe blog! Blijf kijken!

Kisses and Love. 



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...