07 december 2013

Day 341





Hey guys!

Dit is een van mijn nieuwste aankopen, waar ik zooooo blij mee ben! Ik vind de achterkant van mijn nieuwe trui echt prachtig. Ik houd van strikjes en ik houd van een open rug. Ook al is dit een klein stukje open, het blijft mooi. Verder zit er nog een hangertje aan met een sterretje, wat te cute is. Die is jammer genoeg niet heel goed te zien op de foto. 

Ik draag mijn bordeaux broek van de Vero Moda. Dit is die lange ja, maar ik heb mijn trui er over heen gedaan, anders ga ik er denk ik heel bol uitzien hahahaha(als deze trui in die broek zat). Ook draag ik mijn nieuwste ketting met dit mooie steentje. Ik vind de kleur heel mooi en het staat schattig bij deze witte trui. 

Ik vind deze outfit goed gecombineerd en ik ben er heel blij mee! Ik draag niet heel veel wit eigenlijk, maar in de winter vind ik het sowieso een mooie kleur. Ik ga deze trui nog heel leuk combineren, dus jullie zullen hem vast wel weer zien! 

Kusjes,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...