04 december 2013

Day 338


Ik heb vandaag heel hard aan een eindopdracht gewerkt, die ik vrijdag af moet hebben. Ik heb heel veel huiswerk, dus ik dacht, het is beter als ik die opdracht nu al afheb, anders ga ik het alleen maar uitstellen. Maar goed, het is af! Ik kan het vrijdag gelijk inleveren gelukkig. En nu chill ik op de grond en ga ik posten.

Vandaag heb ik mijn baggy grijze broek aan die ik ooit op een markt heb gekocht. Hij zit echt heel lekker en losjes en dat is zeker lovely op een vrije dag. Maar zo vrij ben ik vandaag niet, want ik moet dus huiswerk maken en naar zumba. Zumba maakt mijn dag weer goed. Verder draag ik een trui met ruiten die niet echt te zien zijn. Als je goed kijkt op de onderste foto zie je wel rode en roze ruiten. Die kleuren gaan best goed samen, terwijl veel mensen zeggen dat het vloekt. Daar ben ik het lekker niet mee eens. Lekker puh. Bontje staat leuk bij mijn outfit. Voor de mensen die hebben opgelet bij mijn posts, dit vestje heet Bontje. Mr. Bontje. 

Morgen is het Sinterklaassss! Ook al vier ik het niet echt, ik vind het wel een leuke feestdag. En die hele discussie over zwarte piet vind ik nergens over gaan eigenlijk. Je gaat kinderen toch geen feestdag afpakken? Het is maar een keer in het jaar, doe even gezond. Zwarte piet is sexy en totaal niet racistisch. Het wordt geassocieerd met slavernij, maar even serieus, heb je ooit slaven gezien die cadeautjes uitdelen en pepernoten gooien? 

Tot morgen :). 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...