22 december 2013

Day 356


Vandaag was een heel gezellig dagje, want ik heb samen met vriendinnen de verjaardag van mijn bestie(Laila) gevierd, met heeeeeeel veel eten. Het was allemaal zo lekker eh, kon er niet van afblijven. Nu heb ik wel spijt, want ik weet dat mijn buik bol gaat worden. Ach ja. Somethings you have to take a risk.

Vandaag draag ik dit jurkje van de Vero Moda, wat ik als truitje aan heb. Dit is dat ene truitje met kant aan de achterkant(remember?)! Ik heb het gecombineerd met deze broek die ik in Turkije had gekocht. Ohhh, ik wil naar Turkije. Heb het echt gemist. Het weer, het shoppen, het eten en het zwemmen. Alles gewoon. Maar oké. Verder draag ik mijn Uggs, because it's to cold outside, for angels to fly. 

Als accesoire bij deze outfit heb ik mijn kleine bronzen tasje. Die past denk ik wel bij iedere outfit. Misschien. Vast wel. Ik kan niet geloven dat het over 9 dagen 2014 is. Ik kan ook niet geloven dat ik tot nu toe 356 dagen heb gepost en dat ik 356 verschillende outfits heb gedragen. Voor de komende dagen wil ik wel leuke outfits dragen, dus ik moet nog even brainstormen, hihi. Komt goed!

Voor mijn trouwe lezers nog een klein berichtje: ik vind het echt tof dat jullie mijn blog hebben bijgehouden. Ieder moment dat ik dezelfde views zie uit dezelfde landen denk ik echt, wauw. Ik doe dit niet voor niks! Thank you! Much love for you all. 

Ik ga zo denk ik mijn pyjama aandoen voor de chillings en daarna chillen, want anders heb ik voor niks mijn pyjama aangedaan. Filiz' logic. See you tomorrow!

Kisses and Love. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...