02 december 2013

Day 336


Deze bloes had ik in een kleine winkel gekocht in Amsterdam. Je hebt altijd van die aparte, unieke kleding in zulke kleine onbekende winkeltjes en dat vind ik altijd wel leuk. Ik vind de steentjes en de studs erg leuk van deze bloes en daarbij ook de kleur. Het is een zomers bloesje, vind ik, maar zoals je ziet, is het ook leuk om aan te trekken als het wat kouder is. Daarom vind ik dit shirt met lange mouwen van de Coolcat handig, want zo kan ik zomerse dingen ook in koudere tijden aandoen! Zulke basics MOET je gewoon in je kast hebben liggen.

Mijn broek is niet echt te zien op deze foto, maar het is die broek van de Vero Moda, die hoge marineblauwe. Ik ben van plan om weer zulke broeken te gaan halen, maar dan met een andere print. Misschien is zo een broek ook leuk met spijkerprint of donkergroen. Just have to shop again.. 

Terwijl ik aan het bloggen ben, kijk ik naar Revolution, haha. Deze nieuwe serie op Veronica is helemaal spannend. Korte samenvatting: in Amerika zijn op een dag alle elektrische apparaten uitgevallen. Mensen moeten zien te overleven. Jup, dat is Revolution in 2 zinnen. Ik raad het jullie zeker aan!

Ik ga nu weer met al mijn concentratie kijken, hahaha. Tot morgen! En wacht, kleine waarschuwing hier. Ik hoorde dat het morgen echt heel koud kan worden, dus kleed je goed en warm aan!

Kusjes.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...