16 december 2013

Day 350

Ik kan het niet geloven. Na deze dag hebben we nog maar 15 dagen in het jaar 2013! En dan heb ik gewoon 365 dagen achter elkaar over mijn outfit gepost. Best wel stoer, vind je niet? Ik heb het wel met plezier gedaan, dus ik kan er later leuk naar terugkijken. 


Vandaag draag ik mijn glittertrui van de H&M met daaronder mijn spijkerbloes van de H&M. Ik vind het een leuke combinatie samen. Zoals je ziet steekt mijn spijkerbloesje iets boven mijn trui uit en dat vind ik een schattig geheel, yayyy. 


Verder draag ik mijn spijkerbroek van de Only, deze outfit is voor de rest gewoon simply as f***. Ik draag mijn Uggs vandaag, omdat het freeeezing is buiten(tenminste, voor mijn voetjes). Ik sta hier trouwens voor een deel van een festival in Amsterdam, het thema is lichtjes, hahaha. Dat is wel te zien denk ik! Als je er meer over wilt weten kun je zoeken met de termen: Amsterdam Light Festival. Hieronder nog een mooie foto die ik heb gemaakt. 


Ik vond het er superleuk uitzien, dus ik kon het niet laten om een foto te maken! By the way, bij deze outfit had ik als klein detail een van mijn lievelings-kettings om. Hieronder nog een duidelijke foto. 


Ik vind de kleur echt heel mooi en ik ben er zoooo blij mee. Verder vind ik het leuk dat er allemaal kleine vlakjes zijn, waardoor het hele steentje glimt bij iedere beweging. Het is een soort van mini-discobal. Cuteness overload!

Ik kom net pas terug uit Amsterdam, want ik ging gezellig met een paar klasgenootjes uit eten bij de Sumo in Amsterdam. Heb superlekker gegeten en dit restaurant is echt een aanrader! 26 euro p.p. en dan all you can eat. Sushi en grill en nog veel meer! Yum, yum, yum. Maar dus, ik ben net pas thuisgekomen en ik ben kapot. Dus ik ben nu klaar met posten en nu ga ik me klaarmaken voor bed :). 

Tot morgen! 




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...