14 december 2013

Day 348


Hello there! Ik had gisteren een verjaardag van een goede vriend van me en het was heel erg gezellig! Ik zag allemaal oude klasgenoten en ik vond het fijn om iedereen weer even te spreken. Ik heb in ieder geval heel erg genoten, hihi.


Ik draag mijn leuke zwarte peplum-shirtje met mooie kraaltjes om mijn hals. Ik had deze gekocht bij de Silly's Store in Utrecht. Ik ben er ZO blij mee! Het is sjiek, sexy en schattig tegelijkertijd. Altijd fijn, zo'n shirtje. Verder draag ik mijn Marineblauwe broek van de Vero Moda. Donkerblauw en zwart staat zo te zien gewoon leuk bij elkaar, dus het is goed te combineren!


Hier nog een foto met Thijmen(zijn feestje trouwens) en Sureyya(mijn chickie). Hier droeg ik ook nog mijn lieve Bontje. Mensen gingen me gewoon random aaien gisteren.. 

Ik vind het een leuke classy outfit, met een tintje sexy. Het is denk ik ook leuk om deze outfit aan te doen naar een bruiloft, maar dan natuurlijk met hakken! Hell yeah. Wowowow, het zou zo leuk staan met mijn hakken met die studs! Ik heb nu dus even een nieuw idee voor een outfit, haha.. 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...