25 december 2013

Day 359




Vandaag is eerste kerstdag. Yayyy. Deze avond was ik met familie en vrienden in een cafe van een soort van oom van mij. Het was echt heel gezellig met iedereen! Nu is het best laat en ik post nog. Ik ben gek. Dus ik ga nu even snel posten en daarna duik ik mijn bed in!

Ik draag mijn leren legging die ik laatst heb gekocht. Samen met deze witte trui, waar op het randje ook leer is te vinden, vind ik mijn legging leuk staan. Het is een goed gecombineerde outfit voor iedere gelegenheid! Netjes, schattig en ruig tegelijk. Ja, ruig, door het leer. I don't know. 

Op de onderste foot show ik even hoe mijn legging glimt, hahaha. Op de foto's daarboven is dat niet echt goed te zien, vandaar. Over 6 dagen is het oud en nieuw. F*** the what? Zo snel. Oh em gee. What? I can't believe. Really. What? Okay. 

Ik ga nu echt mijn bed in. Jullie slapen waarschijnlijk al, hahaha. Goedzo Filiz.. Ik zet deze post wel op de goede dag(25 december 2013) en dan doe ik de tijd even om 3 uur 's middags. Terwijl het nu bijna 3 uur 's nachts is. Oooops. 

Slaap lekker en tot morgen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...