26 december 2013

Day 360

Goede avond! Gister was eerste kerstdag en dat heb ik samen gevierd met vrienden en familie. We zaten dus in een cafe van een soort van oom van mij, vandaar dat ik zo laat thuis wel.. En ja, ik ging 's nachts dus posten. OOPS. Vandaag is het tweede kerstdag en ik zit gewoon lekker thuis met mijn ouders. We gaan zo denk ik Home Alone 3 en 4 kijken. Home Alone kijken tijdens kerst is echt een traditie geworden, hahaha.


Omdat het kerst is dacht ik, laat ik mijn nagels maar gaan lakken. Maar wel een beetje mooier dan normaal. Vandaar een gouden nagel naast alle blauwe! Ik vind deze kleur blauw echt een prachtige nagellak-kleur. Het is opvallend, maar niet te opvallend. Te opvallend is overdreven en ik hou niet altijd van overdreven. Dat is zo te, weet je wel? 


Mijn outfit van vandaag vind ik heel leuk. Ik moest wel even brainstormen met welke schoenen deze outfit leuk zou staan en toen kwam ik erachter dat mijn Timberlands PERFECT zijn voor deze outfit. Ik denk dat deze kledingstukken voor elkaar zijn gemaakt. True love, yeah. 



Normaal vind ik het lastig om een bloes of een trui in deze broek te stoppen. Met shirtjes en hemdjes kan dat makkelijk, omdat die dun zijn. Maar bloesjes en truien zijn wat dikker, vandaar dat dat lastiger is. Met deze spijkerbloes gaat het prima! Zoals je ziet, maakt het me niet dikker of zo. Het lijkt zelfs alsof deze outfit me slanker maakt. Altijd fijn. Vooral tijdens dagen dat ik veel eet, haha! 

Bloes | H&M
Broek | Vero Moda
Schoenen | Timberlands

Ik hoop dat jullie een leuke kerst hebben gehad en dat jullie het hebben mogen vieren met jullie familie en vrienden. God bless you! 

Kisses and Love. 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...