21 december 2013

Day 355

Mijn schatjeeee! Esma was hier net wakker geworden van haar schoonheidsslaapje, hihi. Esma is mijn jongste nichtje, in november is ze 1 jaar geworden. Ze kijkt zo schattig hier! Maar ze is ook schattig, dus het is logisch. Hehe. Trouwens, ik heb vandaag lekker niks aan school gedaan. Mijn vakantie is net begonnen dus ik dacht, dit weekend wordt alleen maar genieten. Maandag ga ik wel wat voor school doen. Maybe.

Ik draag mijn legging met leuke print van de Ijhallen. Dit ding was 2 euro of zo? Daarboven heb ik een zwarte rok van de H&M aan, een van die basics van 5 euro per stuk. Goedkope leuke dingen zijn fijn. Echt. Daarboven draag ik mijn shirt met lange mouwen van de Coolcat en als finishing touch heb ik Bontje van de Ijhallen van 3 euroooo. Dit jasjeeee, 3 euroooo. Shockingggg. 

Vandaag komen mijn opa en oma terug uit Turkije, dus we gaan zometeen boodschappen doen en naar hun huis om een beetje op te ruimen. Vanavond zijn we waarschijnlijk gezellig met de familie bij opa en oma thuis. Vind dat altijd wel leuk!

Tot morgen.

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...