20 december 2013

Day 354




Vakantieeeee! Yay. Ik was lekker vroeg uit dus ik had ook eerder vakantie, wat natuurlijk altijd fijn is. Vandaag zit mijn haar echt 'groot', hahaha, als je snapt wat ik bedoel. Ik heb heel veel volume vandaag! Totaal niet erg natuurlijk. Vind het wel leuk.

Ik draag dit bloesje van de Silly's Store. Bij dit bloesje is het niet nodig om sieraden of iets dergelijks te dragen, want zoals je ziet shined het al genoeg. Ik vind het een supermooie kleur. Het is een soort van gebroken wit en dat vind ik heel leuk staan met die glittersteentjes. Dit zou een leuke outfit zijn voor een feestje! Maar dan wel met andere schoenen denk ik. 

Deze broek heb ik al een hele tijd niet aangehad, omdat ik het niet wist te combineren. Ja, heel scheef van me en zo, maar dat vind ik best lastig soms met lichte broeken. Maar goed, nu heb ik de perfect combinatie gevonden! ik vind het heel leuk staan met mijn bloesje en mijn nieuwe schoenen. De kleuren zijn in ieder geval leuk samen. Bij deze broek heb ik wel een riem nodig, want soms zakt ie een beetje af. 

Mijn Timbaaaa's! Mijn nieuwe liefdes. I love them. Ze beginnen nu wel lekkerder te lopen, want omdat ze nog nieuw zijn, zijn ze nog een beetje strakjes. De man uit de winkel zei ook dat ik ze moet inlopen, dus het was te verwachten. Maar ik heb wel geduld met deze schatjes! Volgens mij staan ze heel leuk met een schattig jurkje. Dat zou echt iets voor mij zijn. Stoere schoenen met een schattig jurkje. Ik heb deze schoenen al eens aangehad met mijn grijze jurkje van de H&M, maar volgens mij is het ook leuk met iets echt echt echttt schattigs. We'll see!

Ik ga zo koken met mams en daarna ga ik een avondje chillen. Oh nee wacht. Ik ga de hele vakantie chillen! En huiswerk.. En opruimen.. Etcetera, etcetera. Alvast fijne vakantie! Maar blijf mijn blog checken, ik ben er nog steeds iedere dag :). 

Kisses and Love. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...