19 december 2013

Day 353


Ik ging een beetje spelen met iPhoto, vandaar deze bewerkte foto(onder). De bovenste foto is toevallig zo vaag genomen, haha. Soms doet mijn camera raar. Maar oké, hoe cool zijn die kleuren samen? Knalroze en zwart is awesome.

Deze kerstvakantie zou ik naar Polen gaan, maar dat gaat niet meer door. Dus ik ga meer aan school werken, wat eigenlijk beter is. Daarnaast natuurlijk ook leuke dingen doen met vrienden en familie! Ik heb zin in al dat vuurwerk. Altijd zo mooooi. 

Deze blouse/trui/shirt of hoe je het ook wilt noemen, is van de H&M. Ik heb hem gekregen van een goede vriendin van me. Echt lief! Ze weet gewoon dat ik van felle kleurtjes hou, hihi. Ik vind dat felle heel leuk staan bij mijn leren legging en mijn zwarte laarzen. Door al dat zwart valt mijn shirt nog meer op, yay. 

Vandaag zijn er allemaal leuke films op televisie, dus ik duik zo gelijk mijn bed in om te chillen. Ben moe na deze dag stage! Morgen gelukkig nog een dag school en daarna vakantieeee! Yaaaaay. Happyyyy. Fissaaaaa.

Tot morgen.

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...