03 december 2013

Day 337



Ik liep vanochtend naar buiten en het eerste wat ik zag was bevroren daken. Toen was ik blij, want ik had mijn warmste rok aan, hahaha. Deze rok met print had ik op de Ijhallen gekocht en volgens mij was die maar 3 euro of zo. Je bent gek als je zoiets laat liggen. Echt gek. Op die eerste foto's lijk ik echt een gevangenen, maar ik wou even deze droge foto's maken om te laten zien dat deze rok mijn figuur best mooi accentueert. het maakt mijn taille dun en dat vind ik wel mooi.

Dat shirt wat ik erboven aanheb, is eigenlijk een jurk, maar ik vond de strepen wel leuk gecombineerd met dat gekke printje van mijn rok, dus ik heb het als een shirt aangedaan. Er wordt gezegd dat horizontale strepen je juist breder laten lijken, maar ik vind dat wel meevallen. Vooral bij je bovenlichaam valt het hartstikke mee. Het is wel zo dat verticale strepen je dunner laten lijken. 

De onderste foto is om een beetje lach aan deze post toe te voegen. Ik had geen zin om te lachen, dus ik forceer hier een beetje een glimlach. Lekker droog met weinig make-up(alleen een beetje mascara en lippenstift die ik vanochtend op had gedaan, wat nu aan het wegvagen is). 

Ik ga lekker eten nu en daarna denk ik naar fitness. Moet mezelf wel zwaar motiveren zo, want ik heb totaal geen zin om naar fitness te fietsen. Dat heb ik dus altijd. Ik ben te lui om naar fitness te gaan, maar als ik eenmaal bezig ben wil ik niet stoppen. 

Hoop dat jullie deze post leuk vonden en tot morgennn!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...