18 december 2013

Day 352



Ik ga even snel posten, want ik moet zometeen al naar zumba. De hele dag heb ik lui gedaan en huiswerk gemaakt en net nog de hele tijd op de bank gehangen(nog een deel van lui doen). Daarom moet ik nu gehaast posten. Mijn tijdsindeling is echt helemaal perfect. Not.

Ik draag mijn Bontje vandaag! Ja, Bontje met een hoofdletter, omdat het een naam is. Laat Bontje in zijn waarde, oke. Op de tweede foto kan je wat duidelijker zien hoe zacht Bontje er uit ziet en is natuurlijk. Hmmmm, I love it. Lekker warm en zacht. 

Daaronder draag ik gewoon mijn zwarte shirt met lange mouwen van de Coolcat. Het is echt een must om zoiets in huis te hebben, want je kan het overal mee combineren. Als je geen basics thuis hebt.. Wat erg! Oh my god… Nee. Het kan ook zonder basic shirts of jeans of whatever, maar basics zijn altijd handig. 

Ook draag ik mijn bordeaux broek die ik van mijn moeder had gekregen. Bordeaux broeken zijn natuurlijk over te vinden, maar omdat ik hem van mijn moeder heb gekregen is het een van mijn lievelingsbroeken. Liefde. 

Oke dan. Ik ga me klaarmaken voor zumba en daarna ben ik gone. Ik zal morgen weer een post gooien, want dat is logisch, hihihihihihi. Nog 2 weken 2013.. Nog 14 dagen posten.. En daarna mijn nieuwe blog! Spannend, aaaaah!

Kisses and Love. 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...