23 december 2013

Day 357






Hoppaaa, even hele fotoshoot gedaan. Maar dat maakt niet uit, dat kan het weer leuk maken om mijn post te lezen hahaha. Vandaag heb ik een BEETJE aan huiswerk gewerkt, want mijn modus stond op: uitstellen als een motherfucker. Wat ik in de tussentijd heb gedaan: eten en televisie kijken met mama. En met eten bedoel ik: superveel eten.

Ik draag vandaag mijn bordeaux broek van de Vero Moda. Voor de zoveelste keer: deze broek zit echt perfect en lekker en lief en leuk. Vandaag heb ik weer een gekke tik tijdens het posten: dubbele punt gebruiken. Zo irritant. Oef. Ik irriteer me aan mezelf. Logic. Oef 2. 

Ook draag ik mijn shirtje met een glimmend randje bij mijn hals. De steentjes die er op zitten vind ik echt schattig en het is een leuk detail van dit shirtje. Het is niet opvallend, maar het blijft leuk. Simpel is altijd wel leuk. Zelfs als het te simpel is. 

Als ik deze outfit naar een bruiloft zou dragen zou ik deze grijze hakken erbij aandoen, denk ik. Deze hakken hebben hele leuke details, namelijk het kant op de hak en aan de zijkanten. Het is heel classy vind ik en het kan superieur staan met een goede outfit. Met een goede outfit bedoel ik nette outfit. Echt vergelijkbaar weer. Oef 3. Wie deze post snapt en volgt is echt een held. Ook heb ik even gekeken of het leuk is om dit truitje in mijn broek te stoppen(als top dus), maar dat vond ik niet heel fascinerend. Ik vind het veel leuker als hij los zit. En als ik zit zie je een vetrol die dikker lijkt door dat dit truitje in mijn broek zit. Dus het maakt mijn buik boller en dat wil ik niet. 

Mijn pantoffels op de onderste foto's zijn echt helemaal awesome, I know, I know. I love them! And yeah, i love my readers too. My views are raising and raising and that makes me really happy! Nogmaals, dank je wel iedereen!

Tot morgen.

P.S. Het is bijna kerstmis :).
P.P.S. Madagascar is op televisie xxxx. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...