09 december 2013

Day 343

Check my new shoes! Ik ben er zo blij mee. Ik heb deze schoenen afgelopen vrijdag gekocht en ze lopen ze fijn. Ik moet ze nog wel inlopen, want ze lopen wel iets, hoe zeg je dat, stug? Strak. Stevig. Te stevig. Maar dat komt allemaal wel goed.

Ik draag deze glitter-trui die ik van mijn nicht uit Turkije heb gekregen. Dit is die trui met die leuke steentjes op de schouders, niet die glitter-trui van de H&M. Ook draag ik mijn zwarte lange jas, maar die tel ik niet echt bij mijn outfit. Of wel? Jawel, eigenlijk wel. Verder heb ik ook nog mijn hoge blauwe broek van de Vero Moda, die ZO fijn zit. Het is nog steeds echt een aanrader hoor, deze broek. Het aandoen is misschien iets lastiger, omdat de rits op de achterkant zit, maar verder zit deze broek perfect. Goed bij je buik, goed bij je heupen en goed bij je benen. Het maakt je iets slanker, maar hey, iets is beter dan niets.

Vandaag voel ik me nog steeds een beetje beroerd en dit al sinds vrijdag. Ik weet echt niet hoe het is gekomen maar ja, ik probeer het te negeren. Verder heb ik ook nog me nagel gebroken vandaag, tsss. MAAR, ik ga zo super lekker eten, dus mijn hele dag slaat dan in een keer om naar heavennn. 

Ik ga zo meteen even wat doen voor school, daarna eten, daarna douchen, daarna mijn bed in en chillen en daarna Revolution kijken! AAAAAH, zin in. 

Tot morgen! 
XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...