13 december 2013

Day 347


Alohaaaaa! Ik heb een drukke dag gehad en daarbij kan ik ook vertellen dat het verkeer niet mee zat. Ik ging naar Haarlem om naar een museum te gaan en op de terugweg reed de trein niet. Toen moest ik een half uur in de bus zitten en daarna nog met de metro. Daarna een kwartier wachten op een trein en daarna nog de bus nemen! Maar oké, ik ben nu thuis en nu kan ik posten.

Ik draag vandaag 2 kledingdelen die ik al een tijd niet heb aangehad. Mijn lange bordeauxrode vest en deze legging van de H&M met leuke stof op de knieën. De kleur van de knieën is bijna hetzelfde als mijn Timberlands, dus het is wel oké gecombineerd. Alhoewel, het zit iets te dicht op elkaar. 

Deze outfit vond ik wel handig voor in deze kou. Mijn Schoenen zijn sowieso wel lekker warm en dit vest was ook bijna precies goed. Ik trilde wel buiten toen ik op de trein moest wachten, dus het kon wel iets warmer. 

Ik denk dat het leuk was geweest als ik er een beetje sieraden bij had. Bijvoorbeeld een grote ketting of een brede armband. Dat geeft altijd wat extra's aan een outfit. 

Ik twijfel of ik zo in bad ga of dat ik in bed ga liggen. Ik ga sowieso relaxen, hahahaha. Het is weekendddd! Heb wel veel te doen dit weekend, maar ik ga het wel leuk krijgen. Naast mijn huiswerk dan. Bah, bah, bah.

Tot morgen xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...