24 december 2013

Day 358




Het is bijna kerstmis, yayayay. Ik vind dat altijd wel gezellig zo, met die films, of als je in de stad bent, aaal die versieringen en dikke kerstmannen die rondlopen. Vandaag ben ik een beetje kerstmis-achtig gekleed met rood op rood. Ik moet wel een beetje in de stemming komen!

Dit shirtje heb ik op de Ijhallen gekocht voor 2 euro. Yes, 2 euro. Hij is van een collectie van de Zara en hij was rond de 20 euro in de winkel. Deze is nog nooit gedragen, het kaartje chillde er nog aan en hij was 2 f*cking euro. Zo erg de prijs waard, hahaha. Ik hou sowieso van streepjes en rood vind ik een mooie kleur. Dus perfectos voor mios. 

Deze broek heb ik volgens mij gekocht bij de Only of bij de Vero Moda. Het is zo een broeklegging, you know. Ik had er 2 gekocht(een paar maanden geleden alweer, of vorig jaar, I don't remember), een bruine en deze rode. Ze zitten wel heel erg lekker, maar het nadeel van deze leggings is dat ze groter worden als je ze vaak draagt. Voorbeeld: je hebt deze legging de eerste dag aan en hij zit perfect. Losjes en zacht, maar toch strak en goed. De tweede dag zit ie een beetje losser en lijkt het alsof je een te grote maat aanhebt. Dus basically, dat ziet er niet echt uit. Als je hem dan weer wast, zit alles weer goed. Maar de dag daarna: nee. Daarom draag ik deze broekleggings niet heel vaak.

Oh ja, ik heb foto's gemaakt waar ik geen bril op heb. Even wat anders, hehe. En je ziet een hartje in mijn handen op de derde foto. Lief huhhh? Maar oké, ik ga zo denk ik even huiswerk maken en daarna misschieeeen de stad in met mama. We waren er nog niet over uit. Oops. 

Tot morgen!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...